Gwarancja i serwis
Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 791 884 937
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail:biuro.polskiemeble24@gmail.com lub telefonicznie:791 884 937. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi/Konsumentowi w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, a w szczególności do umów:
- w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. meble z wybranym przez Zamawiającego niestandardowym rozmiarem, indywidualnie ustalonym kolorem płyty, materiału i koloru obicia )
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Szczegółowy opis zwrotu towaru:
Prosimy o wypełnienie formularza reklamacji i dołączenie zdjęć uszkodzeń.
Przed zgłoszeniem zwrotu prosimy o kontakt telefoniczny / mailowy. Poinformujemy o szczegółach.
Prosimy nie odsyłać uszkodzonych przedmiotów za pośrednictwem kuriera!
Przedmioty odbierane są za pośrednictwem naszej firmy spedycyjnej.
Przyjmujemy zwroty tylko i wyłącznie przedmiotów nieużywanych, takich które nie były skręcone / zmontowane.
Zwrot uprzednio skręconych / zmontowanych / używanych mebli będzie skutkował potrąceniem wartości zamówienia! Takie meble nie mogą zostać sprzedane do kolejnego klienta.
- Prosimy zachować szczególną ostrożność podczas wnoszenia mebli do mieszkania.
- Podczas montażu nóg do blatu prosimy sprawdzić czy wkręty mają odpowiednią długość. Zbyt długie wkrętymogą przebić blat na wylot. Nogi metalowe powinny być przykręcone za pomocą krótkich wkrętów (dołączone w paczce z nogami).
- Prosimy o zachowanie opakowań do czasu sprawdzenia stanu produktu.
- Nie akceptujemy zwrotów mebli używanych / skręconych / zmontowanych.
- Meble powinny być używane i przechowywane wyłącznie wewnątrz. Dopuszczalna wilgotność pomieszczenia to min. 40%, max 60%. Temperatura pomieszczenia powinna mieścić się w przedziale +10°C do +40°C.
- Unikaj rozlewania wody i pozostawiania jej na powierzchni mebla. Nie stawiaj gorących garnków bezpośrednio na blat lub inną część mebla bez użycia podstawki.
- Zaleca się stosowanie łagodnych i wodoodpornych środków czyszczących, specjalnie przeznaczonych do mebli kuchennych. Unikaj używania ścierek, które mogą powodować zarysowania, a zamiast tego korzystaj z miękkiej szmatki lub gąbki.
- W razie zabrudzeń jak najszybciej je usuń. Świeże plamy są zazwyczaj łatwiejsze do usunięcia w całości. Po zakończeniu czyszczenia dokładnie wytrzyj powierzchnię do sucha.
- Odradza się używania rozpuszczalników, proszków do czyszczenia lub gąbek do czyszczenia garnków, ponieważ mogą one poważnie uszkodzić powierzchnię mebli, co w efekcie uniemożliwi przywrócenie ich do stanu pierwotnego. Nie należy używać mocnej chemii, rozpuszczalników, proszków do czyszczenia.
- W przypadku reklamacji / zwrotu / problemów z montażem lub obsługą skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie (biuro.polskiemeble24@gmail.com tel. 791 884 937).
- Nie odsyłaj produktów kurierem. Zwroty i reklamacje realizowane są za pośrednictwem firmy spedycyjnej.
Zwroty towarów
Wypełnij formularz
Dane zwracającego
Imię i nazwisko (* pole wymagane)
Adres (* pole wymagane)
Kod pocztowy (* pole wymagane)
Miasto (* pole wymagane)
Telefon kontaktowy (* pole wymagane)
Adres email (* pole wymagane)
Dane produktu
Rodzaj zwracanego produktu (* pole wymagane)
Kolor (* pole wymagane)
Ilość (* pole wymagane)
Wartość zwracanego produktu (* pole wymagane)
Data zakupu /format: DD.MM.RRRR/ (* pole wymagane)
Numer paragonu lub zamówienia (* pole wymagane)
Numer konta bankowego do zwrotu + Uwagi (* pole wymagane)
Musisz wyrazić zgodę aby wysłać formularz. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności