Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 791 884 937

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail:biuro.polskiemeble24@gmail.com lub telefonicznie:791 884 937. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi/Konsumentowi w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, a w szczególności do umów:

  • w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. meble z wybranym przez Zamawiającego niestandardowym rozmiarem, indywidualnie ustalonym kolorem płyty, materiału i koloru obicia )

Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

Szczegółowy opis zwrotu towaru:

Prosimy o wypełnienie formularza reklamacji i dołączenie zdjęć uszkodzeń.

Przed zgłoszeniem zwrotu prosimy o kontakt telefoniczny / mailowy. Poinformujemy o szczegółach.

 

Prosimy nie odsyłać uszkodzonych przedmiotów za pośrednictwem kuriera!

Przedmioty odbierane są za pośrednictwem naszej firmy spedycyjnej.

 

Przyjmujemy zwroty tylko i wyłącznie przedmiotów nieużywanych, takich które nie były skręcone / zmontowane.

Zwrot uprzednio skręconych / zmontowanych / używanych mebli będzie skutkował potrąceniem wartości zamówienia! Takie meble nie mogą zostać sprzedane do kolejnego klienta.

 

- Prosimy zachować szczególną ostrożność podczas wnoszenia mebli do mieszkania.

- Podczas montażu nóg do blatu prosimy sprawdzić czy wkręty mają odpowiednią długość. Zbyt długie wkrętymogą przebić blat na wylot. Nogi metalowe powinny być przykręcone za pomocą krótkich wkrętów (dołączone w paczce z nogami).

- Prosimy o zachowanie opakowań do czasu sprawdzenia stanu produktu.

- Nie akceptujemy zwrotów mebli używanych / skręconych / zmontowanych.

- Meble powinny być używane i przechowywane wyłącznie wewnątrz. Dopuszczalna wilgotność pomieszczenia to min. 40%, max 60%. Temperatura pomieszczenia powinna mieścić się w przedziale +10°C do +40°C.

- Unikaj rozlewania wody i pozostawiania jej na powierzchni mebla. Nie stawiaj gorących garnków bezpośrednio na blat lub inną część mebla bez użycia podstawki.

- Zaleca się stosowanie łagodnych i wodoodpornych środków czyszczących, specjalnie przeznaczonych do mebli kuchennych. Unikaj używania ścierek, które mogą powodować zarysowania, a zamiast tego korzystaj z miękkiej szmatki lub gąbki.

- W razie zabrudzeń jak najszybciej je usuń. Świeże plamy są zazwyczaj łatwiejsze do usunięcia w całości. Po zakończeniu czyszczenia dokładnie wytrzyj powierzchnię do sucha.

- Odradza się używania rozpuszczalników, proszków do czyszczenia lub gąbek do czyszczenia garnków, ponieważ mogą one poważnie uszkodzić powierzchnię mebli, co w efekcie uniemożliwi przywrócenie ich do stanu pierwotnego. Nie należy używać mocnej chemii, rozpuszczalników, proszków do czyszczenia.

- W przypadku reklamacji / zwrotu / problemów z montażem lub obsługą skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie (biuro.polskiemeble24@gmail.com tel. 791 884 937).

- Nie odsyłaj produktów kurierem. Zwroty i reklamacje realizowane są za pośrednictwem firmy spedycyjnej.

 

 

Zwroty towarów

Wypełnij formularz

Dane zwracającego

Imię i nazwisko (* pole wymagane)

Adres (* pole wymagane)

Kod pocztowy (* pole wymagane)

Miasto (* pole wymagane)

Telefon kontaktowy (* pole wymagane)

Adres email (* pole wymagane)


Dane produktu

Rodzaj zwracanego produktu (* pole wymagane)

Kolor (* pole wymagane)

Ilość (* pole wymagane)

Wartość zwracanego produktu (* pole wymagane)

Data zakupu /format: DD.MM.RRRR/ (* pole wymagane)

Numer paragonu lub zamówienia (* pole wymagane)

Numer konta bankowego do zwrotu + Uwagi (* pole wymagane)

Musisz wyrazić zgodę aby wysłać formularz. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl